loading...
خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد

خلاصه کتاب بازاریابی با هک رشد

با مطالعه این کتاب 50 امتیاز به دست آورید
با ارسال نظر در پایین این کتاب 5 امتیاز به دست آورید

 

فیسبوک و کلی برند معروف دیگر، بدون اینکه وقت خود را صرف تکنیک های بازاریابی سنتی کنند، به نسل جدیدی از برندهای بیلیون دلاری تبدیل شدند! قطعا فقط شانس نیاوردند که از استارتاپی کوچک به برندی موفق تبدیل شدند، بلکه استراتژی جدیدی به نام "هک رشد" داشتند که بسیار موثر واقع شد.

 

رایان هالیدی تنها 28 سال داشت که کتاب بازاریابی با هکر رشد را چاپ کرد. کتاب بازاریابی با هکر رشد در مورد 4 چارچوب کلیدی و مهم توضیح می دهد که استارتاپ های امروزی برای حذف موانع بین بازاریابی و توسعه محصول از آن استفاده می کنند و در عین حال هم، محصولات آنها جدید و به روز شده و مشتریان بیشتری را به خود جذب می کنند.

 

در کتاب معروف و پرفروش "بازاریابی با هکر رشد" رایان هالیدی، ما می فهمیم که بازی بازاریابی برای همیشه تغییر کرده است. هالیدی در کتاب هکر رشد در مورد ذهنیت هکر رشد، یک سری توضیحات مفید و مجموعه قوانین جدیدی را ارائه می دهد. شما در هر جایگاهی که قرار دارید، چه به عنوان یک بازاریاب، کارآفرین و یا حتی مدیر اجرایی ارشد یک شرکت موفق، قطعا به این اطلاعات مهم نیاز دارید.

 

خواندن کتاب بازاریابی با هکر رشد رایان هالیدی چه فایده ای برای شما دارد؟

 

شما به آسانی، به طور موثر و البته با پرداخت هزینه کم، از طریق هک رشد مشتری جذب می کنید! 

با اینکه کسب و کارهای جهان، وقت زیادی بر روی آخرین اصطلاحات روز بازاریابی می گذارند، از داده های کلان گرفته تا اشاعه پذیری رسانه اجتماعی، ولی از پاسخ به ابتدایی ترین سوال غفلت می کنند:

"چگونه می توانیم مشتری های بیشتری را جذب کنیم؟"

 

مثلا ممکن است کسب و کاری بخواهد محصولاتش بسیار وایرال و محبوب شود، ولی هنوز برای رسیدن به آن، به رویکرد قدیمی بازاریابی تکیه کند. واقعیت این است که اگر بخواهید مشتری های جدیدی داشته باشید، نه تنها استاراتژی بازاریابی، بلکه باید هر بخش از شرکت خود را مجددا ارزیابی کنید.

بازارابی با هک رشد هم دقیقا در این مورد خلاصه می شود. امروزه، بازاریابی در مورد خود محصول، بهترین شیوه برای جذب مشتریان جدید است. بر این اساس، توضیح می دهیم که چگونه شرکت هایی مانند دراپ باکس، اینستاگرام، توئیتر و گروپن (Groupon) از تکنیک های ارزان قیمت و قابل توسعه ای برای جذب مشتریان جدید استفاده کره اند.

 

بعد از خواندن این خلاصه می فهمید که:

. چگونه دراپ باکس، بدون برگزاری مهمانی برای نمایش محصولات جدید خود، بر سر زبان ها افتاده است.  

. چرا نباید همه افراد را به عنوان بازار هدف در نظر بگیرید.  

چگونه نویسنده از تکنیک های بازاریابی با هکر رشد برای فروش این کتاب استفاده کرده است.

منتخب بازاریابی و فروش
مشاهده همه
نظرات خوانندگان

امتیاز کتاب: 4.40 امتیاز

avatar_10019
محمدعلی مجاهدی

ممنونم از سایت خوب ،عالی و پربارتون خوشحالم که باهاتون آشنا شدم و از این طریق میتونم کتابهای خوبی متناسب با نیازهای روحیم پیدا کنم و چون از قبل با مطالب کتاب آشنا میشم قطعا از مطالعه لذت وافری میبرم.پایدار باشید

ثبت نظر