loading...
خلاصه کتاب  قلاب

خلاصه کتاب قلاب

مدیریت نیر ایال
35 دقیقه
9 صفحه
با مطالعه این کتاب 50 امتیاز به دست آورید
با ارسال نظر در پایین این کتاب 5 امتیاز به دست آورید

 

مطالعه خلاصه کتاب قلاب به ما می آموزد که :

چگونه می‌توانیم از طریق قلاب، محصولات خود را در اختیار مشتریان وفادار قرار دهیم؟

در حقیقت، در کتاب قلاب، سعی نویسنده این بوده است که از اصول روانشناسی بهره بگیرد و از آن، جهت فروش محصولات مختلفی که پیرامون ما وجود دارد، استفاده نماید.

اگر با کمی دقت به محیط اطراف خود نگاه کنید، اسباب و وسایل بسیار زیادی را خواهید دید. گوشی موبایل، تلویزیون، و حتی برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی که از آنها استفاده می‌کنید. اما سوالی که پیش می‌آید این است که این محصولات، چگونه وارد زندگی شما شده‌اند؟

شما با مطالعه‌ی کتاب قلاب، با فرآیندهای روانشناختی ایجاد عادت‌های متفاوت در افراد مختلف آشنا خواهید شد. قلاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید نظر مردم را نسبت به محصولات خود جلب نمایید.

 

آنچه در این خلاصه کتاب به آن پاسخ داده می شود :

(1) چرا محصول پر فروش شما، یکی از محصولاتی است که تهیه‌ی آن در زندگی افراد اهمیت فراوان دارد؟

(2) چرا فضای مجازی اعتیاد آور است؟

(3) چرخه مدل قلاب چیست؟

منتخب مدیریت
مشاهده همه
نظرات خوانندگان

امتیاز کتاب: 0.00 امتیاز

ثبت نظر